Monday, 9 June 2014

Broga Hill 2014

assalamualaikum & hi.

Broga Hill. checked! 

rasanya apa yang kita nak dalam hidup ni memang kita kena pasang dia dalam hati. biar Allah tahu. lambat atau cepat tu urusan lain, yang penting kita dapat. aku niat nak pergi Broga Hill masa 2nd year kat UIA ni. alhamdulillah. dah 4th year baru dapat pergi dengan kawan- kawan. 

anjuran students KAED. maka kami budak laws macam terkena kejutan budaya tengok lelaki yang hensem dari lelaki aikolian. :) malangnya mereka junior. ekeke.




kepenatan baru sampai atas puncak no2.

beautiful.














sayang mereka. :')


truly,
zaimislawayu.

No comments: